Thursday, April 19, 2007

“Campanie impotriva luatului la misto”






Zefirul: Cum am ajuns să scriu despre fairplay...
Printre atâtea bloguri interesante, care de care mai creative, care mai vechi, care mai noi încerc şi eu sã strecor ceva un picutz altfel…un blog care poate cã nici nu poate sã aparţinã cuiva. Pe undeva timid pe undeva bãgãcios şi ţâfnos blogul de faţã este al unei cauze mai încãpãţânate decât oricare dintre noi… cel puţin aşa îi place ei sã creadã. Uşurel orgolioasã, a început deja sã îşi dea aere de mare vedetã pe forumuri şi m-a anunţat cã îşi face şi ea echipã şi cã vrea sã participe la olimpiade. Am încercat sã îi explic cã înscrierile s-au cam terminat şi cã preselecţia a cam trecut dar mi-a tãiat-o scurt cã ce mã bag eu, cã ne vedem în finalã. Mãi sã fie, mi-am zis, ãştia au pile… şi am lãsat-o în pace, doar ce era sã îi fac.Nu trec douã zile şi vãd cã mã abordeazã… ţi-am zis eu cã intru în finalã? Ca sã vezi, mã gândesc eu, au avut pilele efect. Mã uit pe forum, într-adevãr toatã lumea vorbea despre ea… îmi zic : “ca în România” şi închei conversaţia. Mã agaţã iar:
Bã, Zefirule, ce-i cu blogul ãla pe capul tãu, ţi-a murit cineva? Ce sunteţi toţi aşa de negri?
I-am rãspuns cã ãsta este stilul nostru şi m-am gândit cã o bat cu prima ocazie (incã aştept momentul potrivit)… Dar ea a continuat sã râdã. Atunci am început sã mã enervez… dacã eşti atât de tare fã-ţi tu un blog mai bun, i-am zis.
Lasã cã gãsesc eu un fraier sã mi-l facã şi o sã vezi cã o sã iasã mai bine caal tãu
râde ea din nou. De abia acum am înţeles de ce a râs… eu sunt fraierul…

De la idee la faptã...
Acum ce sã mai fac, i-am promis cã o scot cumva la capãt şi îi creez o imagine potrivitã (asta a fost imediat dupã ce a fãcut mishto cã ãia care au câştigat la PR în 2005 sunt Proşti de Rup). Problema mea este cã singur nu pot. În fond, ştiţi şi voi cum e cu vânturile astea… pot cel mult sã batã aerul schimbãrii, restul îl fac cei care nu sunt cu capul prin nori. Aşa cã m-am gândit sã cer ajutor.
AJUTOOOOR am spus, da!



A, scuze, am crezut că nu m-aţi auzit, în fine… Am nevoie de ajutorul vostru că sã promovãm fairplay-ul la olimpiadele comunicãrii. În fond nu e o cauzã aşa de rea. E adevãrat, nu o sã mai avem parte de distracţii aşa că românii cu discuţii piperate şi probabil cã anul ãsta nu vom mai acorda premiul “just a little more byte” dar vã propun în schimb un altul.Când am prins-o în toane mai bune m-a pus sã vã promit cã zefirul, adicã fraierul de mine, o sã acorde un premiu echipei care în finalã va face cel mai tare gest de fairplay. Dupã ce cã muncesc că sclavul pentru ea, mã mai şi leftereşte da’ ce pot sã mai zic acum? Fie, am acceptat eu, o sã dau şi un premiu, în fond pentru ce erau banii mei de buzunar? Stai, stai, zice ea, un premiu pentru finalã şi un premiu individual pentru cel care posteazã pe blogul ei cel mai tare slogan pentru cauza fairplay-ului. Mãi sã fie, vezi cã te întinzi, i-am rãspuns eu destul de abrupt, doar eram în toane proaste.
Aşa ceva nu fac, douã premii este prea mult!!!
Sunt mândru sã spun cã într-un final eu am câştigat confruntarea dar tot trebuie sã dau cele douã premii… nu întrebaţi… Aşa cã mãcar sã merite, sã nu-mi para rãu cã le dau. Aici contez eu pe voi. Am vãzut cã nu duceţi deloc lipsã de creativitate şi cã în unele cazuri mai e şi înghesuialã de neuroni pe metru pãtrat aşa cã vã aştept cu cele mai tari şi creative sloganuri pe blog şi sper sã avem parte de o finalã că la carte, acum cã tot am scos mishto-ul în afara legii… şi nu uitaţi sã promovaţi pacea şi înţelegerea pe forum (cu discursul ãsta pot sã mã înscriu direct la miss univers). Cât despre mine, o sã-mi mai suflu şi eu pãrerile pe acolo, cã doar mã alimenteazã cinci palavragii…

Fairplay-ul îşi face echipã pentru Olimpiadele Comunicãrii. Înscrie-te şi tu!
1. Posteazã un mesaj cu numele tãu şi cu motivul pentru care vrei sã faci parte din echipã.2. Când vezi pe forum o pãrere care atacã în vreun fel cauza (adicã e în afara legii) posteazã şi tu un mesaj în care sã scrii doar atât:
Ai încãlcat legea! Fairplay-ul îţi dã un vot de blam!
3. Te angajezi sã te porţi întotdeauna că un fairplayer.

Portretul unui fairplayer
1. În primul rând are internet acasã sau multã voinţã şi bani pentru internet cafe-uri.

2. Este un fel de “rãzboinic al luminii” (nu în stilul lui Becali totuşi) pentru cã luptã împotriva incorectitudinii.

3. Ştie sã recunoascã valoarea celorlaţi pentru cã vrea sã fie primul între cei mai buni.

4. Nu se ceartã niciodatã pe forumuri.

5. Încearcã sã calmeze spiritele ori de câte ori îi stã în putere.

6. Nu înjurã şi nu se rãţoieşte la ceilalţi concurenţi.

7. Are suficient timp liber încât sã şi-l piardã vânându-i pe alţii.

8. Are suficient sânge rece în el încât se gândeşte sã aplaude în finalã toate echipele concurente (câteodatã şi zgomotos).

9. ştie sã îşi verse orgoliul rãnit doar pe pereţii de acasã, nu şi pe organizatori.

10. Realizeazã cã cel mai important nu este sã câştigi ci sã câştigi cu capul sus.

6 comments:

Raz said...

In ziua de azi totul e luat la misto de la nenea care vinde la buticu` de la colt la examene etc. etc. So "thumb`s up" pentru campania asta...

Iris said...

Tot ce pot sa va urez e mult noroc in campania pe care o initiati.

Unknown said...

cine e bun , e bun si toata lumea o stie ! ;) spor in ce ati inceput !!!

Unknown said...

Campania asta... voi fi sincer, nu cred ca va avea succes. Suntem o natie prea infecta ca sa putem fi reeducati. la cate reclame sunt la TV despre fumat si alcool cum dauneaza grav sanatatea.. si cele mai bine produse vandute sunt.. ati ghicit: alcoolul si tigarile.
Sunt prea mult care se cred superiori , mai ales in gandire fata de altii si care ii vor lua la misto.
Puteti incerca totusi sa socati publicul prin :D hehe.. de exemplu un copilas sta pe merginea trotuarului si alti 2 copii mai mari il iau la impins vagoane, la misto. Atunci copilasul se uita bland la cei 2 figuranti si spune: vreau sa urc in autobus. Cei doi intreaba: care autobus ? Si in acel moment un autobus trece peste cei doi, usile se deschid si copilasul agresat intra in el asa cum isi dorise.
Morala: nu te concentra in a face rau. Raul vine de la sine.

Unknown said...

fiti corecti pt voi...si ceilalti vor vedea asta...,fiti exemplu bun,pozitiv,si va fi urmat...fara indoiala..

alyn said...

De luat la misto ma mai iau si eu singur cateodata... nu vad in asta ceva atat de rau... Acu depinde de perspectiva fiecaruia de a lua lucrurile... cateodata luatul la misto e perceput ca o gluma iar alteori ca o bataie de joc... limita dintre cele doua difera de la om la om.