Saturday, April 28, 2007

PR Awards - Odata pe an oamenii de PR ies la lumina

Daca vreti sa castigati un concurs, sfatul meu este sa il castigati pe asta! Cea mai tare competitie de relatii publice pentru studenti din Romania. Ajungeti sa fiti premiati pe aceeasi scena cu marii relationisti ai momentului, care participa, ca tot omul, la concurs.
Acolo i-am cunoscut pe cei care aveau sa-mi devina, in scurt timp, colegi. Acolo am avut sansa de a ma face remarcata. Nu pot sa spun ca este usor. Nici un concurs nu mi s-a parut usor pentru ca, indiferent de asteptarile juriului, ale mele erau mai mari. Dar asa am reusit sa devin mai buna in meseria mea. Asteptand in permanenta mai mult de la mine... si de la cei cu care eram in echipa.
Uitandu-ma inapoi imi dau seama ca PR Awards a fost portita de intrare in domeniu si nu pe post de secretara ci ca PR Account Executive.

Multumesc PR Awards!!!

6 comments:

Raz said...

Concursurile sunt castigate numai de cei care merita, iar daca nu meriti si totusi castigi, probabil ca ai noroc :D

Iris said...

Fie ca cel mai bun sa castige:)

Unknown said...

intotdeauna .. cine e bun castiga! e meritul lui!

alyn said...

Una dintre cele mai mari bucurii ale vietii este aceea de a fi in stare sa faci ceva bine.

Unknown said...

Munca depusa fara satisfactie e timp irosit !

Mihaela said...

Super pozele,incadradea este perfecta..