Thursday, April 19, 2007

Cum am intrat în pâine

De ce blog? Pentru că trebuie. De ce despre viaţa de student? Pentru că încă nu am trecut la alt nivel. De ce despre muncă? Pentru că sunt un capricorn tipic care nu poate să se gândească la altceva. Asta este. Munca, munca şi… iar muncă. O deviză pe care nu o doresc decât celor care vor să ajungă departe şi pe care am început să o simt pe propria piele încă din primul an de facultate.
Cred ca a venit momentul să vă explic cum a început totul. Era o zi caldă de vară. Un vânt firav se plimba jucăuş printre crengile copacilor din curtea liceului, florile înmiresmate din parcul din apropiere parfumau aerul, cufundându-ne pe toţi într-o dulce visare… totul se întâmpla în ciripitul discret al păsărelelor care ne însoţiseră în cei patru ani. Deodată, iese un omuleţ mic şi chelios, cu burtică şi o figură răutăcioasă, care începe să strige abrupt nişte nume de pe listele pe care le avea în mână. Începuse bacul. Nu cred ca are sens să descriu ce a urmat… două săptămâni de tensiune şi de teamă în faţa necunoscutului sau, pur şi simplu, BACUL. Primul examen adevărat din viaţa unui elev. Cam pe atunci m-am prins şi eu că lumea roz în care trăiam începuse sa aibă picăţele. Cam pe atunci am realizat că trebuie să încep să merg pe drumul meu şi nu pe cel stabilit de alţii (foarte binevoitori, de altfel, dar, totuşi, cu desăvârşire…alţii). Cam pe atunci am înţeles că munca mea este singura care poate să îmi ofere realizările de care aveam atât de mare nevoie. Bineînţeles, aveam o prioritate: admiterea la FCRP.

6 comments:

Raz said...

Frumos scris si foarte bine gandit ;)
Mai asteptam posturi cu "viata de student"

Iris said...

Inaintea BAC-ului cam toata lumea realizeaza ca de fapt ceea ce urmeaza e confruntarea cu viata,asa cum e ea, cu mai putine nunate de roz si mai multa seriozitate.

Unknown said...

munca, munca si iar munca - etudie, etudie et encore etudie => si asa poti ajunge departe! - tu esti un exemplu!

Unknown said...

hm..ar trebui sa ma apuc si io de munca atunci...ralu...u gotto help me out in that..:D...uf o sa fie un an greu pt mine..ha?...dar ca toti ceilalti o singura motivaite ma va conduce...sa iau BACUL

alyn said...

cu riscul de a suna ca parinti tai... mai destinde-te si u ca prea ejti serioasa
Sunt de acord ca pt a avea rezultate trebuie munca,munca si iar munca... dar in locul virgulelor alea dintre cuvinte... ar mai incapea si cate un moment de repaos... sau poate sunt doar eu mai lenes :D

Sweet Roxy said...

Post-ul tau ma inspira. Sincer,acum!
Sunt clasa a 12-a si vreau sa intru la FCRP.Unde mai pui ca sunt si capricorn?;))Mi-ar placea foarte mult sa discut cu o absolventa.so...daca vrei sa ajuti un tanar "boboc" te rog sa ma contactezi.Astept...