Thursday, April 19, 2007

“Cei care alearga dupa fotolii şi cei care vor să şi le pastreze”





Locul I la Relatii Publice se contura în mintea mea de FCRPista de anul III nu atat că o realizare, cat că un inceput şi o provocare. Deja ma obisnuisem cu ideea castigarii Olimpiadelor, era un subiect fumat, asa că trebuia să-mi gasesc o noua provocare. “Am castigat o data, dar oare a doua oara mai sunt în stare?” Nici nu va imaginati ce povara poate să fie o astfel de intrebare. Aproape că nici nu a fost nevoie să discutam intre noi…era clar pentru toti…vom participa la o alta proba. Si asa au inceput certurile: la ce proba să participam?. Dupa multe dureri de cap şi minute intregi vorbite pe telefoane s-a decis: COMUNICARE INSTITUTIONALA.
Deja eram profi, aveam pretentii de la noi, asa că ne-am gasit un nou look “costumele negre” cu care ne asteptam noi să dam pe spate pe toata lumea. Nu stiu daca asa s-a intamplat, dar cert este că toti ne stiau, doar eram de neconfundat!

Din nou emotii, nopti nedormite, resurse materiale inexistente, că doar am dat toti banii pe diferite materiale (afise, mape, nebunii). Dar nu în asta a constat dificultatea…ci în toate cursurile din semestrul II. A fost innebunitor!! Am slabit 5 kg, m-am imbolnavit de vreo doua ori (cred că din cauza că nu mai vazusem soare de…ceva timp) dar, a meritat! Am fost din nou pe podium, de data aceasta pe locul 2. A fost pur şi simplu extraordinar! Mi-am demonstrat că sunt în stare de mai mult, că merg, în sfarsit, pe drumul meu. Daca aveam vreun dubiu legat de alegerea de a face FCRP, acum se spulberase.
Aici este locul meu!!!!








5 comments:

Raz said...

Cred ca ar trebui sa ma inscriu si eu la Relatii Publice si promit ca am sa ajung pe locul I pt ca vreau si eu sa vad cat de comfortabil e fotoliul ala :)

Iris said...

Este incurajator sa stii ca cineva este multumit de ceea ce face si crede ca intr-adevar si-a gasit vocatia....mai ales pt cei ce sunt abia la inceput de drum.

Unknown said...

e mult mai greu sa pastrezi un "fotoliu" nu ca ar fi usor sa il castigi . dar , parerea mea e mai greu sa il si pastrezi ! felicitari !

alyn said...

Dragute costumele... chiar iesiti in evidenta cu ele... si... de acord cu ce a spus raluca;).

Unknown said...

Cateodata cei care sunt deja in fotolii au radacini prea lungi infipte in pamant.
Ai castigat odata - ai taiat o jumatate din radacini.
Alimenteaza drujba cu benzina :D