Thursday, April 19, 2007

SNSPA - asa cum o vad eu




Hm… nu ar fi prea multe de spus şi, totuşi, cred că nu mi-ar ajunge zece pagini. O facultate destul de uşoară, dacă vrei doar 5 sau şase. Grea începe să devină de pe la 9 încolo….10 nici nu mai vorbim, la unele materii este chiar imposibil (ştiţi voi care). Cert este că, dacă ar fi să-mi spun o părere, aş spune că este exact la fel ca toate celelalte facultăţi. Profesorii sunt unii mai interesaţi decât alţii de rolul academic pe care şi l-au însuşit, materiile sunt unele mai folositoare decât majoritatea, care nici nu înţeleg de ce sunt în programă, cursurile sunt unele cu prezenţă, dar, majoritatea cu motivare…pe scurt… o facultate ca oricare alta. Îmi răsună în minte ce îmi spuneau ai mei de când eram mică: “trebuie să ai o diplomă! Întâi facultatea şi, după asta, munca. Aaaaaa şi mai distrează-te şi tu, că prea eşti serioasă”. Nu voi face nici un comentariu, voi spune doar atât, profesori universitari! Nu ai ce să le ceri. Acum am cam ajuns şi eu la vorba lor… trebuie să ai o diplomă, dar să nu exagerăm. Mare greşeală să crezi că doar făcând act de prezenţă pe la nişte seminarii o să ai cea mai mică idee despre ce înseamnă să lucrezi în comunicare…no, no, no. Aici funcţionează principiul “pe cai, băieţi!!!”.

9 comments:

Iris said...

Cu dreptul inainte ca sa mearga bine si cu dorinta de a acumula cat mai multe informatii:)

Unknown said...

asa o vezi tu :), dar altii cum o vad?

Unknown said...

pe cai ..deja??..uf asta ma asteapta la faculta>???..sper sa se schimba pana ajung eu.:))

alyn said...

multe materii ca sa zic asa... mai putin folositoare decat altele sunt la toate facultatile... si profi mai de treaba decat alti vor fi intotdeauna.

Unknown said...

E tipic pentru Romania.
Materii aiurea bagate pa gat la studenti doar ca unii profesori nu au ore destule la catedra + toti vor acelasi lucru de la noi, studentii sa fim Asi la obiectele lor. Frate.. daca si eu as preda aceeasi materie timp de 10 - 15 - 20 de ani crede-ma ca si eu as fi As in ea, as sti-o cu ochii inchisi. Dar cand ai n-spe materii ? + viata personala.
Exemplu: dai la calculatoare sa faci calculatoare frate nu desen tehnic, chimie, masini trifazate.
De aceea toti cei care iau licenta vor iesi DOCTORI IN NIMIC !!!
Cine zice ca noi suntem viitorul natiunii sa fuga in lumea lui, in munti. Cum (ma abtin) sa vim viitorul daca adunarea se face in clasa a 2-a ?

Unknown said...

Cu regrete, SNSPA, o facultate de doi bani din punctul de vedere al relationarii cu studentii (cel putin la... "Comunicare"), iar cursurile sunt toate numai "colaje" din ce scriu altii prin alte parti. Practic, imposibil de citit. Pacat de unii profesori...

Unknown said...

Cu regrete, SNSPA, o facultate de doi bani din punctul de vedere al relationarii cu studentii (cel putin la... "Comunicare"), iar cursurile sunt toate numai "colaje" din ce scriu altii prin alte parti. Practic, imposibil de citit. Pacat de unii profesori...

Unknown said...

Sorry! Redundanta... :)

castleless said...

ah, snspa! o nesimtire in viata a celor care pe vremuri slujeau partidul comunist oferindu-i suport calificat dpdv intelectual. (cam toti profesorii de acolo sunt fosti profesori stefan gheorghiu...) majoritatea cursurilor facute dupa stilul vechi al discursurilor ceausiste al caror singur scop era ametirea auditoriului. i-as mai injura si aici, dar tocmai am facut-o (din nou) pe blogul meu... asa ca pentru moment m'am mai calmat...